.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

بیت کوین چگونه کار می کند؟

این سوال اغلب موجب سردرگمی می‌شود. این هم یک توضیح زیرکانه!

مبانی کار برای یک کاربر جدید

به عنوان یک کاربر جدید، می توانید بدون دانستن جزئیات فنی شروع به کار با بیت کوین کنید. همین که یک کیف پول بیت کوینی روی کامپیوتر یا گوشی تلفن همراه خود نصب کردید، اولین آدرس بیت کوینی شما تولید شده و می توانید در صورت نیاز، آدرسهای بیشتری هم بسازید. می توانید آدرسهای خود را برای دوستانتان فاش کنید تا آنها بتوانند به شما پرداخت کنند و یا برعکس. در حقیقت، بسیار شبیه به طرز کار ایمیل است جز آنکه آدرسهای بیت کوینی فقط باید یکبار استفاده شوند.


Bitcoin

ترازهای - زنجیره ی بلاک

زنجیره ی بلاک یک دفتر کل عمومی به اشتراک گذاشته شده است که کل شبکه بیت کوین بر آن متکی است. تمام تراکنشهای تائید شده در زنجیره بلاک گنجانده می شوند. به این ترتیب، کیف پولهای بیت کوینی می توانند ترازهای قابل خرج را محاسبه کرده و تراکنشهای جدید به شکل بیت کوینهای قابل خرج که عملاً متعلق به خرج کننده هستند، تائید شوند. یکپارچگی و ترتیب زمانی زنجیره بلاک از طریق رمزنگاری اعمال می شود.

تراکنش ها - کلید های خصوصی

یک تراکنش انتقال ارزش بین کیفهای پول بیت کوینی است که در زنجیره بلاک گنجانده می شود. کیفهای پول بیت کوینی یک قطعه داده ی محرمانه به نامکلید خصوصی یا سید را در خود نگه می دارد که در امضای تراکنشها بکار می رود و یک مدرک ریاضی انجام کار دال بر اینکه این تراکنشها از جانب صاحب کیف آمده اند، بوجود می آورد. این امضا همچنین از اینکه کسی بتواند تراکنش را پس از صدور آن، تغییر دهد جلوگیری می کند. تمامی تراکنشها بین کاربران منتشر شده و معمولاً طی 10 دقیقه ی پس از آن، شبکه کار تائید تراکنش را طی فرآیندی به نام استخراج شروع می کند.

پردازش - استخراج

استخراج یک سیستم اجماع توزیع شده است که برای تائید تراکنش های در حال انتظار، از راه گنجاندن آنها در زنجیره بلاک، بکار می رود. استخراج، یک ترتیب زمانی را به یک زنجیره بلاک اعمال می کند، از بیطرف بودن شبکه محافظت می کند و اجازه می دهد کامپیوترهای مختلف با هم در مورد وضعیت سیستم به توافق برسند. تراکنش ها برای اینکه تائید شوند، باید در یک بلاک که طبق قوانین بسیار سختگیرانه ای رمزنگاری شده، دسته بندی شوند و به تائید شبکه برسند. این قوانین از اصلاح بلاک های قبلی جلوگیری می کند چرا که با اینکار، بلاکهای بعدی باطل خواهند شد. استخراج، همچنین چیزی شبیه به یک بخت آزمایی رقابتی را ایجاد می کند تا کسی نتواند بسادگی به زنجیره بلاک، بلاکهای جدید اضافه کند. به این ترتیب، هیچکس نخواهد توانست آنچه را که به زنجیره بلاک وارد شده، کنترل کند و یا بخشهایی از زنجیره بلاک را طوری عوض کند که پول های خرج شده ی خود را برگرداند.

پایین رفتن از سوراخ خرگوش

این تنها جمع بندی بسیار کوتاهی از این سیستم است. اگر مایلید جزئیات بیشتری بدانید، می توانید به صفحه اصلی مراجعه کنید مستندات توسعه دهندگان که طراحی سیستم را توضیح می دهد، Developer Documentation بخوانید و ویکی بیت کوین را بررسی کنید.



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : صابر قنادیان
ت : دو شنبه 2 آذر 1398
.
 

سایت های که برای سرمایه گذاری در اینجا به شما دوستان عزیز معرفی می گردد از اعتماد ترین سایت ها در اینترنت می باشد.

برای اطلاعات بیشتر با ما در تلگرام همراه شوید: @LordSaber

معرفی سایت سرمایه گذاری CLD :

برای سرمایه گذاری CLD شما میتوانید از ارزهای همچون  USD و BitCoin و LitCoin و DogeCoin و Webmoney WMZ برای سرمایه گذاری استفاده نمایید.

 

نخوه باز کردن حساب در سایت CLD :

برای باز کردن حساب روی بنر زیر کلیک کنید.

 

 

صفحه ای به شکل زیر باز میشود

بعد از تکمیل یک ایمیل تاییدیه برای شما فرستاده می شود.

به یاد داشته باشید که پین کدی که از شما خواسته می شود باید به خاطر بسپارید چون در برداشتی از شما خواسته خواهد شد.

بعد بر روی گزینه Sing In کلیک کنید و بعد با یوزر و پسورد خود وارد شوید . بعد از وارد شدن سایت به 1500 DogeCoin جایزه خواهید گرفت.

چگونگی سرمایه گذاری:

 

 



:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : صابر قنادیان
ت : پنج شنبه 5 آذر 1394
.

سایت های که برای سرمایه گذاری در اینجا به شما دوستان عزیز معرفی می گردد از اعتماد ترین سایت ها در اینترنت می باشد.

برای اطلاعات بیشتر با ما در تلگرام همراه شوید: @LordSaber

معرفی سایت سرمایه گذاری RDP :

برای سرمایه گذاری RDP شما میتوانید از ارزهای همچون  USD و BitCoin و LitCoin و DogeCoin و DashCoin و PayCoin و MoneroCoin و PeerCoin و NameCoin برای سرمایه گذاری استفاده نمایید.

 

نخوه باز کردن حساب در سایت RDP :

برای باز کردن حساب روی بنر زیر کلیک کنید.

 

صفحه ای به شکل زیر باز میشود

بعد از تکمیل یک ایمیل تاییدیه برای شما فرستاده می شود.

به یاد داشته باشید که پین کدی که از شما خواسته می شود باید به خاطر بسپارید چون در برداشتی از شما خواسته خواهد شد.

بعد بر روی گزینه Sing In کلیک کنید و بعد یوزر و پسورد خود را برای وارد شدن به حساب کاربری خودتان نوشته و بعد اینتر را بزنید.

چگونگی سرمایه گذاری:

شکل 1

شکل 2



:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : صابر قنادیان
ت : دو شنبه 2 آذر 1394
.

سریعترین و راحت ترین روش ساخت حساب بیت کوین و کار با آن، استفاده از سایت بلاک چین (Blockchain) است. جهت ساخت حساب در بلاک چین، از لینک زیر استفاده نمایید:

https://blockchain.info/wallet/new

با وارد شدن به لینک فوق، یک فرم مشابه شکل زیر مشاهده می کنید که جهت افتتاح حساب لازم است تنها ایمیل خودتان را وارد کنید و یک پسورد (شامل حداقل 10 کاراکتر) انتخاب نمایید و دکمه continue را کلیک کنید تا حساب شما ساخته شود!


شکل 1

چنانچه حساب شما بطور موفقیت آمیز ایجاد شده باشد، فرمی مشابه شکل زیر به شما نمایش داده می شود. عبارت مشخص شده در وسط این فرم را یادداشت نمایید. در صورت فراموشی رمز عبور در آینده، این عبارت برای بازیابی رمز عبور از شما در خواست خواهد شد. پس از یادداشت این عبارت، دکمه continue را کلیک کنید.


شکل 2

در این مرحله به صفحه لاگین منتقل می شوید و اطلاعات حساب، به ایمیل شما ارسال می شود. لازم است این صفحه را بوکمارک نمایید تا هر بار نیاز به وارد کردن آیدنتیفایر نداشته باشید و تنها با وارد کردن رمز عبور وارد حساب خود شوید. همچنین ایمیل خود را چک کنید و روی لینکی که جهت تایید ایمیل برای شما ارسال شده کلیک کنید.


شکل 3

پس از ورود به حساب، می توانید آدرس کیف پول یا والت (wallet) خودتان را ببنید. اگر کسی قصد ارسال بیت کوین برای شما دارد، این آدرس را در اختیارش قرار دهید. جهت مشاهده تراکنشهای حسابتان، روی گزینه My Transactions که در شکل زیر مشخص شده کلیک کنید.


شکل 4

جهت ارسال بیت کوین به حساب دیگران، روی گزینه Send Money که در شکل بالا مشخص شده کلیک کنید تا صفحه مشابه شکل زیر باز شود. در این صفحه لازم است که آدرس کیف پول مورد نظرتان جهت ارسال بیت کوین و مقدار مورد نظرتان را وارد کنید و دکمه Send Payment را کلیک کنید. چنانچه بیت کوین کافی در حساب شما موجود باشد، تراکنش پذیرفته شده و مبلغ از حساب شما کسر شده و به حساب مورد نظر ارسال می شود.


شکل 5

توجه داشته باشید که ممکن است مقداری کارمزد جهت انتقال پول از حساب شما کسر شود. بنابراین حداکثر مبلغ قابل ارسال به دیگران، به اندازه کارمزد از موجودی حساب شما کمتر است. شما می توانید مقدار کارمزد نقل و انتقالات حسابتان را خودتان تعیین کنید. توجه نمایید که هرچه کارمزد کمتری در شبکه بیت کوین بپردازید تراکنشهای شما دیرتر تایید(confirm) خواهند شد و هرچه کارمزد بیشتری بپردازید تراکنشهای شما از اولویت بالاتری برخوردار می شوند و بررسی و تایید آنها در شبکه بیت کوین، سریعتر صورت می گیرد.

جهت مشخص کردن کارمزد حساب، روی گزینه تنظیمات حساب که در شکل 4 مشخص شده، کلیک کنید. پس از کلیک ممکن است مجدد پسورد حساب از شما درخواست شود که باید وارد نمایید یا ممکن است یک هشدار مبنی بر اینکه اطلاعات این بخش حساس هستند به شما نمایش داده شود که باید روی دکمه continue کلیک کنید. اکنون در بخش تنظیمات حساب، روی گزینه General که در شکل زیر مشخص شده کلیک کنید و در قسمت Fee Policy که در شکل مشخص شده، یکی از گزینه ها را انتخاب نمایید. در صورت انتخاب گزینه Frugal، در زمان ارسال بیت کوین به دیگران معمولا هیچ کارمزدی از حساب شما کسر نخواهد شد اما زمان پردازش و تایید (confirm) این تراکنش شما در شبکه، بطور قابل ملاحظه ای زیاد خواهد بود. در صورت انتخاب گزینه Normal(توصیه می شود از این گزینه استفاده نمایید)، در حدود 0.0001 بیت کوین به عنوان کارمزد، هنگام ارسال بیت کوین به دیگران از حساب شما کسر خواهد شد. در صورت انتخاب گزینه Generous، در هر ارسال حدود 0.001 بیت کوین به عنوان کارمزد از حساب شما کسر خواهد شد اما تضمین می کند که تراکنش شما از اولویت بالایی جهت پردازش و تایید برخوردار است.


شکل 6



:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : صابر قنادیان
ت : دو شنبه 2 آذر 1394
.

 

عزیزانی که با سرمایه گذاری اینترنتی آشنایی ندارند و یا به تازگی در شرکتهای سرمایه گذاری عضو شده اند لازم است نکات زیر که تجارب سرمایه گذاران مختلف می باشد را به دقت خوانده و با توجه به توصیه های ذیل عمل نمایند تا در آینده از عملکرد خود راضی باشند.

1. سعی کنید هر چه زودتر اصل پول سرمایه گذاری شده را از برنامه خارج کنید و آن را در برنامه دیگری سرمایه گذاری کنید با این کار ریسک سرمایه گذاری کاهش می باید.

2.تا حد امکان سرمایه خود را در سایت ها و برنامه های مختلف و مطمئن پخش کنید.

3.هرگز پول زیادی را در یک برنامه قرار ندهید ! مهم نیست که برنامه چقدر مطمئن به نظر می رسد.

4.سود بیشتر = ریسک بیشتر ، به سود برنامه ها توجه کنید ، برنامه هایی را که سود غیرواقعی دارند فراموش کنید !

5.هرگز خیلی زود و یا خیلی دیر عضو برنامه ای نشوید.

6.پول خود را برای مدت زیادی سرمایه گذاری نکنید. ( پول شما برای مدت طولانی قفل نشود )

7.فرض کنید که تمامی برنامه ها روزی با شکست مواجه خواهند شد ! حتی مطمئن ترین آنها ! بنابراین برنامه ریزی خود را به نحوی انجام دهید که پول شما برای مدت خیلی طولانی در برنامه ای باقی نماند.

8.با فکر خود تصمیم بگیرید و نه از روی حرص و طمع !

9.تنها پولی را سرمایه گذاری کنید که قادرید آن را از دست بدهید !

10.همواره انتظار شکست در برنامه ای را داشته باشید ، اما به یاد داشته باشید که برای سود آوری بیشتر باید برنده شوید تا بازنده.

11.حرص و طمع در سرشت آدمی است ! پس مواظب آن باشید.

12.همواره حساب سرمایه گذاری خود را بر روی کاغذ داشته باشید و با عضویت در سایتهایی که خبرنامه های سرمایه گذاری ارسال می کنند از آخرین اخبار مطلع شوید.

13.به طور مرتب سرمایه خود را کنترل کنید و آن را به امان خدا رها نکنید !

14.از تجربه و تخصص دیگران استفاده کنید و ببینید در کدامین برنامه ها افراد موفق شده اند.

۱۵.از ویژگی طرح های سرمایه گذاری آزادی در انتخاب است.اگر دیدید قدرت ریسک پذیری ندارید به هیچ عنوان سرمایه گذاری نکنید.

و در نهایت بیاد داشته باشید زمانی موفق می شوید که با مطالعه و از روی فکر سرمایه گذاری کنید.



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : صابر قنادیان
ت : دو شنبه 2 آذر 1394
.

صفحه قبل 1 صفحه بعد

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی